Intéző

Pályázat

az Albertfalvi Szent Mihály Közösségi Ház Intézői pozíciójára

Keressük azt az Albertfalvi testvért, aki indítást érez a közösségi ház működtetésének, fenntartásának megszervezésére, vagyis Jézusunk megbízásából egy Intézői pozíciót hirdetünk meg.

Jelentkezz, ha úgy gondolod, hogy az alábbi feladatok megszervezésére alkalmas vagy, kaptál erre talentumokat, és úgy gondolod, hogy Henrik atya vezetése és felügyelete mellett el tudod képzelni magad ebben a szerepkörben!

  • A közösségi ház berendezésének beszerzése, karbantartása, fejlesztése
  • Programok beosztása, koordinálása
  • Takarítás megszervezése
  • Fogyóeszközök beszerzésének koordinálása
  • Gondnoki teendők megszervezése
  • Külsős programok esetén a bérlőkkel való egyeztetés
  • Folyamatos egyeztetés a plébániai közösségek, szolgálatok vezetőivel, Henrik atyával, Selmeciné Szalay Dórival, a Plébánia adminisztrátorával
  • A Közösségi Ház házirendjének elkészítése
  • Gondoskodás a Közösségi Ház házirendjének betartatásáról

Ha úgy gondolod, hogy a fenti feladatokra alkalmas vagy, kérünk, 2021.10.10-ig egy rövid bemutatkozó pályázatot készíts el, amelyben max. 2-3 oldal terjedelemben az alábbiakat várjuk Tőled:

  • Bemutatkozás
  • Rövid leírás, hogy a fenti feladatokat hogyan gondolod megszervezni, megvalósítani.
  • Milyen időtávra tudod vállalni a feladatot

Fontos!

Az Intézőnek egyelőre nem áll módunkban tiszteletdíjat fizetni, tehát csak akkor jelentkezz, ha ezt szolgálatként tudod vállalni.

A jelentkezők közül Henrik atya elnökletével négytagú bizottság fog választani, amelynek további tagjai: Tandory Judit, Selmeciné Szalay Dóra, Vas Gábor

Hisszük, hogy lesznek Köztetek olyanok, akiket Urunk indítani fog erre a csodaszép szolgálatra.

Várjuk jelentkezéseteket az iroda(at)albertfalviplebania.hu email címen!

Vas Gábor

Világi alelnök

A pályázati kiírás az alábbi linken word dokumentumban is letölthető: